יצאה ידי חובה? ח"כ חטיב יאסין איחרה ל'סרט הזוועה'

    מוטי הלפרין 1 Comment on יצאה ידי חובה? ח"כ חטיב יאסין איחרה ל'סרט הזוועה'

    הח"כית מרע"מ שהכחישה את הטבח, אימאן חטיב יאסין, תדרכה שהיא עושה 'חשבון נפש' בכך שתצפה בסרט זוועות הטבח שהכין דובר צה"ל. היום הסרט שוב הוקרן לח"כים, אלא שלפי נוכחים היא איחרה להקרנה בלמעלה מרבע שעה – סרט שנמשך 47 דקות – וכלל לא צפתה בו עד הסוף

    צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ
    13:27
    20.05.24
    אפרת ברזל No Comments on איך בונים לילד ערך עצמי גבוה: תמי ארזי מתארחת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום בצהריים נערכה באולם ירושלים בכנסת הקרנה שניה של סרטון הזוועות לבקשת ח״כים שלא הגיעו בפעם הקודמת. נרשמו כ-20, מחציתם מכהנים, מחציתם ח״כים לשעבר. בין הנרשמים גם ח״כ אימאן חטיב יאסין, וגם ח״כ טיבי ועודה שממפלגתם לא הייתה נציגות הודיעו ישתתפו מאחר שלא היו בהקרנה הקודמת ועוררו סערה ציבורית.

    אך מתברר, כי הח"כית מרע"מ שהכחישה את הטבח, אימאן חטיב יאסין, תדרכה שהיא עושה 'חשבון נפש' בכך שתצפה בסרט זוועות הטבח שהכין דובר צה"ל. היום הסרט שוב הוקרן לח"כים, אלא שלפי נוכחים היא איחרה להקרנה בלמעלה מרבע שעה – סרט שנמשך 47 דקות – וכלל לא צפתה בו עד הסוף.

    חשוב לציין כי כבר היום פורסמו החלטות ועדת האתיקה בראשות ח"כ ינון אזולאי, שהחליטה הבוקר להעניש את חברות הכנסת אימאן חטיב יאסין ועאידה תומא סלימאן, על רקע התבטאויותיהן ביחס למלחמה. כזכור, חברת הכנסת אימאן חטיב יאסין הכחישה בריאיון לערוץ הכנסת את חלק ממעשי הזוועות שביצעו מחבלי החמאס ואמר בין היתר כי לא נרצחו תינוקות.

    חברי הועדה הבהירו בהחלטתם כי אף שחברת הכנסת התנצלה על הדברים עוד באותו ערב וכן בפני הוועדה ובמליאת הכנסת, הוועדה מצאה כי בהתבטאותה יש משום הכחשה של הטבח וההתעללות שיש בה פגיעה קשה באמון הציבור בכנסת. כמו כן ציינו חברי הוועדה בהחלטתם כי הם מביעים את שאט נפשם וסלידתם העמוקה מההתבטאויות המבישות הללו וכואבים את הביזוי והפגיעה הקשה בכבודם של הנרצחים, קרוביהם וכל מי שנפגע מהטבח הנוראי.



    1 תגובות

    מיין תגובות